من زن هستم
من زن هستم



به اینا میگن دختر...

این دخترایی که چشاشون همیشه یه رنگه
اینا که آل استار می پوشن جا پاشنه بلند
اینایی که نگران پاک شدن رژ لبشون نیستن
اینا که صورتشونو نقاشی نمیکنن
اینایی که تو بازی وسطی تو پارک رو چمنا غلت میزنن
اینا که بیخیال به نگاه دیگران شادی میکنن
اینایی که موهاشون همیشه یه رنگه
اينايي كه صداشونو نازك نميكنن و خودشونن
اینایی که از جَک و جونورای کوچولو نمیترسنُ عالمُ آدمُ خبر دار نمیکنن
اینا که کیف دستیشونو عینِ مادمازلا نمیگیرن دستشونو عینِ مانکن راه نمیرن
اینایی که خیلی سادن
قدر اینا رو بدونید

 



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت9:13---12 خرداد 1391




دختره ابروشو تتو کرده !

دماغشو عمل کرده !

گونه گذاشته !!

تو لبا و باسنشم از این کوفتیا تزریق کرده !!

در حد عروسم آرایش می کنه !

خُب ایشون داره واضح نشون میده که حالش از خودش بهم می خورده دیگه !!!

کـلاً کوبیــده از اول ساختـه !!


پاسخ: با حرفت موافقم خودم حالم ازین دخترا بهم میخوره


mitra
ساعت0:12---12 خرداد 1391
WebeT harfe delamO miGe

aShegheSham پاسخ:مرسی منم لینکت کردم


ali vertical
ساعت23:56---4 خرداد 1391
az in jur doxtara xusham miyad!a.v

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 1123
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)